Ostoskorisi

Sulje

Wannabe ECO?

Julkaistu

 

 

 

Fakta on, että ihmiset arvostavat ympäristöystävällisyyttä ja sen vaaliminen tuo lisäarvoa brändille kuin brändille. Ekologisuus ja eettisyys ovat pinnalla – niin sanotusti in. Eikä tämä ole mikään ohi lipuva villitys – nämä arvot ovat tulleet pysyäkseen!

 

Kaikki lähtee siitä, että halutaan tehdä muutos – halutaan ottaa ympäristö koskeviin asioihin kantaa ja vaikuttaa omilla ja edustamamme yrityksen jokapäiväisillä valinnoilla. Se, että yritys noudattaa ekologisia arvoja on jo suuri steppi kohti tulevaisuuden ympäristöystävällisempää maailmaa. Jo ekologisia periaatteita vaalivan yrityksen tulee ottaa huomioon arvonsa myös liikelahjoja hankkiessaan. Näin myös yhteistyökumppaneille ja asiakkaille toimitetaan viesti edistyksellisestä vihreästä yrityskuvasta.

 

Ekologisuuden tärkeys korostuu etenkin tekstiileissä. Laatu ja pitkäikäisyys on tärkeimmät elementit. Ekologiset tekstiilit ylläpitävät luonnon monimuotoisuutta, eivätkä rasita ympäristöä. Niiden valmistukseen käytetään harkiten rajallisia, hauraita luonnonvarojamme samalla edistäen ihmisten tasa-arvoa, onnellisuutta ja hyvinvointia tuotannon kaikissa vaiheissa.

 

Emmehän halua käyttää vaatteita jotka ovat tuotettu muita riistämällä? Usein ekologisuus ja eettisyys unohdetaan. Emme tule ajatelleeksi, että miten käyttämämme vaate on oikeastaan valmistettu. Silmät auki suomalaiset!

 

Osa mainostekstiileistä ovat niin heikkolaatuisia, että ne hajoavat ja kulahtavat muutaman pesukerran jälkeen. Tämä muodostaa syklin, jossa vaatteen käyttöikä on todella lyhyt. Mainospaidat kiikutetaan äyräitään yli pursuville kirpputoreille ja kierrätyskeskuksiin, pahimmassa tapauksessa kaatopaikoille. Tiesitkö että suomalainen tuottaa tekstiilijätettä keskimäärin 13 kiloa vuodessa?

 

Vaikka yrityksesi arvomaailmaan ei vielä sisälly ekologisuus, ei hätää sillä muutos kohti vehreyttä on helppo ottaa. Etsimme yhdessä kestävän, ekologisen ratkaisun – joka palvelee sinua ja mainostuotteen saajaa entistä paremmin ja pidempään.

 

Anna liikelahja hyvällä omalla tunnolla – tee vihreämpiä hankintapäätöksiä.

 

 

translation missing: fi.layout.homepage.mailing_list_join

translation missing: fi.layout.homepage.mailing_list_text